Autor |
Wiadomość |
RSX |
Wysłany: Wto 20:30, 03 Paź 2006 Temat postu: |
|
A sudoQ też jest Cool... Trochi sie w to bawiłem ;] |
|
 |
Sherry |
Wysłany: Wto 14:31, 03 Paź 2006 Temat postu: |
|
To powinieneś co do teog tematu: Kiedyś Rzeźnik mi zaproponował, żebym taki temat założyła, bo się na innym niby nie znam  |
|
 |
RSX |
Wysłany: Pon 20:40, 02 Paź 2006 Temat postu: |
|
XD2 LOOL To miało być do penej gry na PieCka ;] Sorry, nie zrozumieliśmy się ;] Czemu nie zauważyłem??? >Bo ja tych teXtów nie czytam< |
|
 |
Sherry |
Wysłany: Pon 15:07, 02 Paź 2006 Temat postu: |
|
Nie rozumiem... Sudoku wymaga kartki z planszą i cyframi i długopisa/ołówka a jak ktoś chce na kompa, to pójdzie nawet u Kamila (nawet na słabszym niż Kamila by poszło) |
|
 |
RSX |
Wysłany: Sob 18:30, 30 Wrz 2006 Temat postu: |
|
To, że na przykład Sudoku wymaga takich PiXel Shaderów... |
|
 |
Sherry |
Wysłany: Sob 18:25, 30 Wrz 2006 Temat postu: |
|
A co to ma do sudoku? |
|
 |
RSX |
Wysłany: Sob 18:00, 30 Wrz 2006 Temat postu: |
|
Jeśli ktoś ma odrobinkę słabą kartę graficzną (NP ja) Bez PiXel Shaderów nie mogą grać w lepsze gry, chyba że mają specjalny program / emulator... |
|
 |
Sherry |
Wysłany: Sob 17:50, 30 Wrz 2006 Temat postu: |
|
Na czym to polega?  |
|
 |
RSX |
Wysłany: Sob 16:54, 30 Wrz 2006 Temat postu: |
|
Ja mam inny problem PiXel Shadery... Ma ktoś może taki specjalny program / emulator do nich? |
|
 |
Sherry |
Wysłany: Nie 13:19, 21 Maj 2006 Temat postu: Jak wygrać w sudoku |
|
Specjalnie dla Rzeźnika, który w Sudoku nie umie wygrać
1. Wyszukujemy wszystkie jedynki, pojawiające się na planszy.
2. Patrzymy, w którym kwadracie 3*3 nie ma jeszcze jedynki.
3. Patrzymy, w którym rzędzie i kolumnie przecinającej dany kwadrat nie ma jeszcze jedynki.
4. Jeżeli zostaje nam tylko jedno pole - wpisujemy, jeżeli więcej, nie tykamy
5. Powtarzamy czynność do tej pory, aż rozpatrzymy wszystkie kwadraty
6. Robimy to samo co z jedynkami dla kolejnych cyfr 2-9
7. Jeżeli zostały nam jeszcze jakieś newypełnione pola bierzemy pod uwagę rzędy (poziome) i patrzymy, jakich cyfr nie ma w tym rzędzie.
8. Sprawdzamy, które cyfry gdzie pasują
9. Powtarzamy czynność dla wszystkich wierszy
10. Jeśli jest taka potrzeba - powtarzamy czynność dla kolumn.
11. Jeżeli po przeprowadzeniu wszystkich operacji, nadal pozostają puste pola, należy powtórzyć całą instrukcję od nowa
UWAGA! Jeżli cyfra może mieć więcej niż jedno położenie, nie wpisujemy jej na chybił-trafił, tylko przechodzimy dalej UWAGA! |
|
 |